Επιστροφή στην κορυφή
Μοιραστείτε
  • ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 80€

Αλλαγές – Επιστροφές

Κατά την παραλαβή των προϊόντων, ο πελάτης θα πρέπει να ελέγξει εξωτερικά τις συσκευασίες, επιβεβαιώνοντας την ανυπαρξία εξωτερικών και αισθητικών ελαττωμάτων. Στην περίπτωση ελαττώματος ο καταναλωτής δικαιούται να αρνηθεί την παραλαβή των ειδών και να το επιστρέψει στο διανομέα, να παραλάβει υπογράφοντας με επιφύλαξη του περιεχομένου ή να επικοινωνήσει με το τμήμα υποστήριξης της εταιρείας εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής, χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα.

 

Δικαίωμα αλλαγής

Έχετε το δικαίωμα να αλλάξετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβατε.

Αν δεν σας ταίριαξε αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερών από την ημέρα που το παραλάβετε. Για την πραγματοποίηση της αλλαγής, το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση (πρέπει να συμπεριλαμβάνονται οι ειδικές σημάνσεις-καρτελάκια).

Την απόφασή σας θα πρέπει να μας την κοινοποιήσετε γραπτώς μέσω email ή τηλεφωνικά καλώντας στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 2316 023561.

Οι αλλαγές που αφορούν το ηλεκτρονικό μας κατάστημα γίνονται “χέρι με χέρι”. Αυτό σημαίνει ότι δίνεται το επιστρεφόμενο προϊόν στον εκπρόσωπο της συνεργαζόμενης ταχυμεταφορικής, σας παραδίδεται το επιθυμητό νέο προϊόν επί τόπου.

Το επιστρεφόμενο δέμα, θα πρέπει να εμπεριέχει και να συνοδεύεται από τα εξής:

α. το προϊόν το οποίο επιστρέφετε
β. το ειδικό έντυπο επιστροφής που υπήρχε στο αρχικό πακέτο που λάβατε.
γ. όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).

Το κόστος αλλαγής ανέρχεται στα 5€ για παραγγελίες εντός Ελλάδος έως 2 κιλά, επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη και πραγματοποιείται αποκλειστικά μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής.

Διαδικασία Αλλαγής (2 ΒΗΜΑΤΑ)

ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

Βήμα 1

Βεβαιωθείτε ότι το επιστρεφόμενο προϊόν βρίσκεται σε άριστη κατάσταση (πρέπει να συμπεριλαμβάνονται οι ειδικές σημάνσεις-καρτελάκια)

Βήμα 2

Επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικώς στο 2316 023561 για να μας πείτε ποιο είναι το νέο προϊόν με το οποίο επιθυμείτε να γίνει η αλλαγή.

Οδηγίες αλλαγής

Η αλλαγή γίνεται «χέρι με χέρι», δηλαδή:

α) Ο εκπρόσωπος της συνεργαζόμενης ταχυμεταφορικής σας παραδίδει στο χώρο σας το νέο προϊόν

β) Εσείς απλά του δίνεται επί τόπου το επιστρεφόμενο προϊόν

Ακύρωση παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας είναι δυνατόν να γίνει στις παρακάτω περιπτώσεις:

Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί διαγραφή .

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει τιμολογηθεί/αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 2316 023561 και θα αναλάβουμε εμείς την ακύρωσή της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί αλλά δεν την έχετε παραλάβει ακόμη και επιθυμείτε την ακύρωση της τότε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο 2316 023561 και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Θα σας ενημερώσουμε άμεσα για όλες τις επιλογές σας.

Μετά την παραλαβή τμήματος της παραγγελίας και εάν δεν θέλετε να αποσταλεί το υπόλοιπο αυτής τότε καλέστε μας στο 2316 023561 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση του υπολοίπου της παραγγελίας. Θα σας ενημερώσουμε άμεσα για όλες τις επιλογές σας.